Rüyada bıçaklandığını görmek

sponsorlu baglantilar:

Rüyada bıçaklandığını görmek, karnından, bacağından bıçaklanmak islami tabiri ve yorumu ne anlama gelir?

Bir gece ansızın büyük bir korkuyla uyandım. Rüyamda beni yüzü maskeli birileri önce kovalamaya başladı. Ben de neden bilmiyorum ama kaçmaya başladım. Uzun bir koşma süreci sonrasında adamlar beni yakaladı ve ellerindeki bıçak ile karnından bıçakladılar ve birçok kan aktığını gördüm. Ve o an uyandım. Bu rüya nasıl yorumlanır lütfen yardım edin.

Cevap:

Eğer rüyanızda birisi sizi bıçakladıysa, bulunduğunuz ortamda güven sorununuzun olduğu ve sizin bir ihanet korkusu yaşadığınıza delalettir.

Başka bir tabir:

Bir kimse rüyasında yaralandığını görürse, çalışması ile eline geçecek mala delalettir.

Rüyada bıçaklandığını görmek isimli yazı işinize yaradımı?

Yorumlar

  1. hüseyin der ki

    Rüyada suratıma bıcak vurulduğunu gördüm.
    hastaneye kaldırıldım ve suratımın jilet izleri olduğunu gördüm

  2. ahmet der ki

    rüyam şöyleydi; beni en yakın arkadaşlarımdan birisi arayıp aycan sana çok hızlı söylemem lazım bıçaklandın dedi bende direk karnıma baktım ama hiçbir yara yoktu daha sonra eve geldim annem bana aycan sana hemen söylemem lazım baban kazandığı seçimden dolayı faceye bir şey yazmış karşı tarafta sinirlenip babanı bıçaklamış.

  3. yagmur93 der ki

    benim ruyamda annem sen artık çok acı çekiyosun buna son vermek lazım diye beni bıçaklıyordu. bazı yerlerde bunun kalp krizi habercisi oldugu söyleniyo ve kalbımde sorunum var sanırım agrıyo bu hafta doktora gidicem ama dha 19 yaşındayım:S

  4. meryem der ki

    arkadaşımın kardeşlerini bıçaklıycaktılar bende onları korumaya gittim onları sevdim falan okulda bir sınıftaydık sonra nöbetçi öğretmen sınıfa girdi arkadaşımın kardeşlerini bıçaklıycaktı. sınıftan hemen çıktım ve imdatt diye bağırmaya başladım hoca beni oracıkta bıçakladı . sonra rüyamın devamında o rüyamın rüya olduğu anladım yani rüyaa içinde rüya gördüm diyebilirim sonra buy rüyayı arkadasıma anlattım ve rüyam bitti.

  5. Cabbar der ki

    Rüyamda bizim orda bir park var oraya gidiyorum ve orda kızlar oluyor. Onlara asılan bir kaç tane erkek oluyor ve bende onlara kızlardan uzak durmalarını söylüyorum sonra kollarımdan tutuyorlar ve karnımdan bıçaklıyorlar bu ne demek oluyor ?

  6. Hayal der ki

    Rüyamda akrabalarla evde otururken biri böğrümden bicakladi beni cok kan akti ama kimse hastaneye götürmedi kimse benimle ilgilenmedi bu rüya ne anlama geliyor lütfen cevap yazin cok etkisinde kaldim. .s

  7. MuRaT der ki

    rüyamda annem ve 2 kadın komşumuzla gezmek için bir yeşilliğe oturduk ama etrafıma hiç bakmadım sonra motorlu adamlar geldi bir adamda tam önümüze uzanıp merhaba hanımlar dedi bende noluyo lan dedim laf atmaya devam etti bende bişeyler söylüyodum anneme babama telefon aç dedim annem açmadı sonra telefonu aldım annemden alıralmaz adam telefonu gördü sonra kaçmaya başladım adam beni kovaladı adama durmasını söylemek istedim bıçağı belime böğrüme sapladı rüyam ne demek lütfen açıklayın

  8. elif kaya der ki

    rüyamda düşmanım tarafından pıçaklanıyordum neye delalet acaba yardımcı olabilirmisiniz ?

  9. berk... der ki

    merhaba ben rüyamda çimen gibi bir yerde uzanıyordum derken yanıma birisi geldi ve elindeki bıçağı bir anda cinsel organım biraz altına sapladı acısını hissettim sonra ayağa kalktım yarama baktığımda ufak bir yara olduğunu gördüm manası nedir acaba?

  10. Muhteşem Yüzyıl der ki

    Ruyamda elinde içki şisesi olan bir adam beni kvalamaya başladı kaçtım kurtuldum elinden daha sorna annem ve beni gördü onnu da benide bıçakladı . Benim kalçamı ve omzumu bıçakladı …. Teşekkürler..

  11. halime der ki

    rüyamda kıyafeti garip bir adam bana laf attı. bende hiç sesimi etmeden oradan uzaklaştım.sonra adam arkamdan gelerek bıçağını bana çekip beni bıçakladı ama nedense bıçakladığı yerden hiç kan gelmedi.bu rüya neye delalet eder .

  12. sena der ki

    Rüyamda sırasıyla beni annemi ve kardeşimi bıçaklıyorlardi ben de bağırıyordum .bu neye işarettir??

  13. sağlıkçı mehmet der ki

    selam herkese ben iki gün önce rüyamda bir kişiyi bıçakladım . ve dün gecede o kişi beni bıçakladı bu ne işdir anlamadım

    • damla der ki

      aynen bende bıçaklandım ama hiç acı çekmiyodum ve kan yoktu ama etraftakiler bıçaklanmış gibi görüyordu .
      beni çocuk bıçakladı daha doğrusu kesti 3 kere.

  14. büşra der ki

    ben rüyamda sol kolumun yukarısından elma bıçağı ile bıçaklandığımı gördüm.Hiç kan akmadı ama acısını hissettim. Ben bu rüyayı 3kitaptan da araştırdım ama bulamadım . lütfen yardım edin.

  15. Gulsah der ki

    ben ruyamda cok garip gordum..,
    gece kucuk kardesimle salonda oturuyoduk camin ordan arabanin lambasi yandi bende camdan bakiordum evin onumuzde oranj bi kucuk kamion sora garaga gittim garagda bizim eve yapisik yani salondan kapi actinda mutfaka geliosun mutfakin sa tarafindan bir kapi daha var oda garaga gelio ,, sora kapi actim garaga geldim baktim disari kapi acik ? dedim allah allah arkama dondum baktim bitane adam bana saldirdi kardesimi cagirdim kardesimde anlamamisti tabi oda geldi sora adam beni birakti eline vazo aldi dedi kucuk bey bi gel yanima gelde vazoyu kafana patlattim bende sinirlendim et bicagi aldim baya buyukdu adami bicaklamaya calisiom bi turlu olmuyo en son bogazindan aldim bicakladim sora oda bana cay kasigi alip bana soktu nasil oldusa cok garip cay bicaginla bicagladi beni ostumde kan gordum ama cok degil … yani bunun anlami veya ne demektir lutfen soyleyin 2gundur kafamda ???

  16. damla der ki

    rüyamda bir kadın ve çocuk vardı kadın çocuğa bıçak verdi ve beni bıçakladı hiç acı çekmiyodum sanki bıçaklanmamış gibiydim kan görmüyordum ama çığlık sesleri vardı ve uyandım.
    Bunun anlamı ne demektir?

  17. okan der ki

    Rüyanızda bıçaklandığınızı görmek 12 yaşındaki bir çocuğunuzun veya 21 yaşındaki bir arkadaşınızı ters çevirerek bıçaklanması demektir.

  18. halit der ki

    ben ruyamda gelecek te yada olmş olacak la ilgili şeyler görorm ve bunlar gercek oluo bunun anlamı nedir peki bana bunu acıklıya bilirmisiniz lutfen

  19. onur der ki

    rüyam da tanıdığım bir çocuk tarafından sol kolumda dirsekle omuz arasında ki mesafaden bıçaklanıyorum ama çocuk bıçağı yavaşca sokuyor ve o anda uyanıyorum(daha ayrıtı anlatmamı isyerseniz anlatırım)acaba bu ne anlama gelebilir

    • hakan der ki

      yav bırakın böyle bos yorumları ona bakarsanız bende ruyamda bankacılık sınavını kazanmıstım:)

  20. selen der ki

    rüyamda bacağımdan 2 darbe alıp bıçaklandığımı gördüm heryer kan oldu bacağım yer flan uyandığımda hala etkisindeydim bacağıma kramp girmişti.

  21. sümeyye der ki

    Rüyamda hamileydim ve birinin beni bıçakladığını görüyordum. Acıyı gayet net bir şekilde hissettim. Bıçaklanmanın ardndan mecburen 8 aylık bir bebekdünyaya getiriyordum. Doğumdan yaklaşık 3 4 yıl sonra bir gün aynaya baktığmda vücudumda hala bıçk yaraları taze , kücük delikler halinde ve aynı acı ile duruyordu ama ben aslında bir yerimden bıçaklanmıştım. Bu arada bıçaklandğımda elimde kan gördüm ve bir oğlum oldu. Rüyama hç bir anlam veremedim ama bilinçaltı bir rüya olmadğından eminim. Bu arada bekarım

  22. emre colak der ki

    Ruyamda memleketim rizede bacagimdan bicaklaniyorum..kan gelmiyor acida o kadaryok,beni bicakliyan kaciyor arkadasini yakalayip dovuyorum..uyandigimda ruyada bicaklandigim bacagim hafiften sızlıyordu 2dakka sonrasina bisey kalmadi….ne anlama geliyor

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Yorum onaylama sistemi etkin; yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.