Tc no ile okul kaydı sorgulama

sponsorlu baglantilar:

Tc ile okul kaydı sorgulama online meb. Çocuğum hangi okula kayıt oldu öğrenme tc numarası ile.

Artık çocuklarınızın okul kaydını milli eğitim bakanlığı sistemi adrese dayalı olarak otomatik olarak gerçekleştiriyor. Yani mahallenizde bulunan en yakıl ve uygun okula çocuğunuzun kaydını sistem gerçekleştiriyor.

Son zamanlarda çocuğum hangi okula kaydoldu öğrenmek istiyoum nasıl sorgularım ve oöğrenirim şeklinde sıkça sorular ile karşılaştık. Bunun cevabı meb’in sitesinden TC numaranız ile sorgulatmak olacaktır.

E-Okul yeni kayıt

Aşağıda verdiğim bağlantıdan çocuğunuzun hangi okula kayıt olduğunu sorgulatmak için kullanabilirsiniz.

Tc no ile okul kaydı sorgulama

Tc no ile okul kaydı sorgulama çocuğum hangi okula kayıt edildi nasıl öğreneceğim.

Yorumlar

  1. hakan gülbaş der ki

    okul nosu istiyorsunuzda nerden ögreneceğiz neden hiç bir düzgün bir bilgi alamıyoruz üç gündür bir şey ögrenemedin çünkü sistem hep yanlış işlemler yapıyor

  2. ayfer der ki

    merhaba benim kızım bu yıl ilkokula başlayacak ama hangi okula kaydı oldu bilmiyorum bu sitedeki sorun ne zaman giderilebilir ya da başka nasıl öğrenebilirim hangi okula gideceğini bilgilendirirseniz sevinirim şimdiden tşk ederim….ayfer yılmaz

  3. serap der ki

    e-kayıtta şifre hata veriyor sürekli tc giriyorum şifre giriyorum ama şifreyi sıfırlıyo sorun bende mi yoksa yoğunluktan mı kaynaklanıyo çözemedim gitti bilgisi olan varsa lütfen bizleride aydınlatsın gözlerim bozuldu artık 3 gündür öğrenemedim çocuğumun kayıt yerini

  4. nimet erdölek der ki

    benim oğlum özel alt sınıfa gidiyor zaten bu yüzden her sene sorun yaşadım engelli diye okullarda ilk önce buna bi çare bulun ve sonrada kayıt işlemleriyle ilgili bilgi alamadık daha lütfen engellilere daha duyarlı bir ortam ve huzur sağlansın artık tşkrler.

  5. ümit aymak der ki

    hani diyorlarya sistem cok cok güzel güzel bi uygulama diye hekes bocalıyor bende onlardan biriyim ögerenci no ne demek anlamıs degilim dogrusu inanın arkadaşlar 15 sene geriden geliyoruz kim ne derse desin uygulama var belki ama neticeye ulasan yok.

  6. arzu der ki

    bu ne ya neden aynı okuluna devam edemiyor anlamıyorum.Ben ve çocugum okulun sokagında otururken misafirleri soy ismi uymayanları bizim okula vermişsiniz biz nerdeyiz saçmaladınız adam gibi iş yapın madem öncelik mahalle sakinlerinin bu misafirler ne ayak şikayet edicem ve peşini bırakmıcam

  7. arzuuzgenc der ki

    e okul e kayıt e devlett eeeeee hiçbiri yardımcı değil nerden öğrenicezz okulu okul okul gezicekmiyiz bu ne rezillik

  8. arzuuzgenc der ki

    evet benim oğlumda sorunlu sırf o iyi olsun diye ev taşıdım şimdide arkadaşlarından ayrılcak ne için bir kerede insanları düşünsünler aynı okuluna devam edemicekse arkadaşlarından ayrılıcaksa sorunlu çocuk sorunlu gençlik istiyor demek ki bu memleket

  9. irem der ki

    benim okulum neden evimin yakınına degil de köye çıkmış anlamadım ne biçim sistem iyice içine ediyorlar

  10. mehmet der ki

    antalya varsak sakarya ilköğretim okulunda 6 7 8 inci sınıfların okulları degişecekmi bilğisi olan lütfen paylaşsın

  11. aytaç yanmaz der ki

    çocugunuzun nerde okula gidecegini baglı bulundunuz muhtardan öğrene blirsiniz arkadaşlar ben oradan öğrendim saygılar

  12. MEYREMGERALİ der ki

    Oğlumun devamsızlığını öğrenmeye çalışıyorum ama olmuyor. Okuldan kağıt geldi ama öğrenemiyorum.

  13. dilek der ki

    kızım hangi
    okula gidicek ögrenemiyorum okul no iistiyor okula gitmeyen cocugun no sumu olur nasıl ögrenicez

  14. ilknur der ki

    merhaba herkesin olduğu gibi benim de aynı problemim var yorumları yazan arkadaşlara katılıyorum okul kaydı olmayan çocuğun okul nosu olur mu hiç 1. sınıfa yazdırılması gereken iki çocuğum var ama hangi okula düştüklerini bir türlü öğrenemedim nasıl öğrenebiliriz hem benim hem de diğer velilerin sorularını cevaplandıran biri olursa sevinirim teşekkürler

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Yorum onaylama sistemi etkin; yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.